سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از پرسیدن درباره نادانسته ها کوتاهی مکن؛ هرچند به دانش نامور شده باشی . [امام سجاد علیه السلام]

امپراتور دریا و تاجر پوسان و سریال متشکرم . و سریال جومانگ




سارا ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 7:17 عصر




سارا ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 7:16 عصر

بیوگرافی گونگ بوک یکی از بازیگر های نقش اول سریال امپراطور دریا ( امپراتور دریا ) :




نام : چویی سو جانگ
شغل : بازیگر
تاریخ تولد : 1962
سن : 45 سال
مکان تول : کره جنوبی
قد : 174 سانتیمتر
وزن : 68 کیلو
خانواده : با هنرپیشه زن ها هی را ازدواج کرده است
تحصیلات : فارق التحصیل دانشگاه ایلت کولورادو

مجموعه های تلویزیونی :

Dae Jo Yeong (KBS, 2006)
Sea God (KBS, 2004)
On the Green Fields (KBS, 2003)
Ijema
Emperor Wang Gun (KBS, 2000)
When She Beckons
First Love (KBS, 1996)

فیلم های سینمایی :

A Man Who Can’t Even Kiss (1994)
A Woman of Downstairs and a Man of Upstairs (1992)
Do You Like Rain Stopped Afternoon (1991)
In a Starry Night (1991)
To You Once Again (1991)
Well, It’s a Secret (1990)
Il Ji Mae, the Superman (1990)
A Young Punch (1988)

جوایز :

دریافت جایزه مشهورترین هنرپیشه مرد در سال 2002
دریافت جایزه هنرپیشه مرد سال در سال 2001



< type=text/java>GetBC(22);
 



سارا ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 7:15 عصر

سریال امپراطور دریا ( امپراتور دریا ) یک سریال کره ای دیگر مانند جواهری در قصر است که با تم درام و کمی رزمی و با جلوه های ویژه خارق العاده و طبیعی یکی از زیباترین مجموعه های تلویزیونی صدا و سیما محسوب می شود . این سریال محصول سال 2004 کشور کره جنوبی می باشد و دارای 51 قسمت 60 دقیقه ای است که هر سه شنبه ساعت21 (9 شب ) از شبکه سوم سیما پخش می شود . پیشنهاد می کنیم حتما" این درام زیبای کره ای را که جوایز زیادی را در سطح بین المللی برنده شده دنبال کنید .


سارا ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 7:15 عصر




سارا ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 7:12 عصر

کمتر از ده روز دیگر تولد دنیل رادکلیف، هنرپیشه مطرح هری پاتر است، برای همین تصمیم گرفتیم نگاهی مفصل به زندگی شخصی و آثار هنری او داشته باشیم. تمام مطالب فوق موثق و معتبر هستند.

اگر به دنیل علاقه دارید، اگر میخواهید بدانید در چه بیمارستانی به دنیا آمده، به کدام مدرسه رفته، چه موسیقی دوست دارد، چه آثاری در کارنامه خود دارد، چه جوایزی برنده شده

کمتر از ده روز دیگر تولد دنیل رادکلیف، هنرپیشه مطرح هری پاتر است، برای همین تصمیم گرفتیم نگاهی مفصل به زندگی شخصی و آثار هنری او داشته باشیم. تمام مطالب فوق موثق و معتبر هستند.

اگر به دنیل علاقه دارید، اگر میخواهید بدانید در چه بیمارستانی به دنیا آمده، به کدام مدرسه رفته، چه موسیقی دوست دارد، چه آثاری در کارنامه خود دارد، چه جوایزی برنده شده و … به ادامه خبر مراجعه کنید…

دنیل جیکوب رادکلیف (Daniel Jacob Radcliffe) متولد 23 جولای 1989 (یک مرداد 1368) و بازیگر انگلیسی تبار فیلم های سینمایی، تلویزیونی و تئاتر است. وی بیشتر از همه به خاطر بازی نقش هری پاتر در پنج فیلم اول بر اساس رمان پرفروش مجموعه کتاب های هری پاتر مشهور شده است و قرار است در سه قسمت آخر هم بازی کند.

بیوگرافی
اوایل زندگی

دنیل رادکلیف در دیوید کاپرفیلد (1999)
دنیل رادکلیف در دیوید کاپرفیلد (1999)

رادکلیف در بیمارستان ملکه شارلوت در جنوب لندن واقع در انگلستان به دنیا آمد و تنها فرزند آلن رادکلیف و مارشا گرشام است. پدرش نماینده ادبی است و مادرش بازیگردان است که در فیلم های مختلفی برای BBC مثل رازهای بازرس لینلی و فیلم جدید تا بهت نخوردم برو کنار کار کرده است. رادکلیف برای اولین بار در سن پنج سالگی به بازی کردن علاقمند شد. در دسامبر 1999 اولین بازی خود را در دومین نسخه فیلم تلویزیونی دیوید کاپرفیلد اثر چارلز دیکنر از شبکه BBC انجام داد که نقش کودکی کاراکتر اصلی را بازی کرد.

حرفه

دنیل رادکلیف و کریس کلمبوس
دنیل رادکلیف و کریس کلمبوس

در سال 2000، وقتی که دیوید هیمن تولیدکننده فیلم های هری پاتر بازی دنیل را در نمایش سنگ هایی در جیبش را در لندن دید، از او خواست تا برای آزمون بازیگری نقش هری پاتر شرکت کند. در ماه آگوست همان سال، بعد از انجام چندین آزمون مختلف، او برای بازی در بزرگترین اقتباس تاریخ سینما از مجموعه کتاب های موفق و پرجایزه ی جی.کی.رولینگ انتخاب شد. رولینگ شخصا انتخاب او را تایید کرد و گفت: “وقتی فیلم تست بازی دن رادکلیف رو دیدم، فکر کردم که کریس کلموبس هری پاتری از این بهتر نمیتونه پیدا کنه.” رادکلیف در سال 2001 اولین بازی خود را در نقش دوم همبازی پریس براسنان در خیاط پاناما ایفا کرد و فیلم اول هری پاتر، هری پاتر و سنگ جادو اواخر همین سال اکران شد.منبع: شبکه دیوانه ساز ایرانی dementor.ir

علاوه بر این، رادکلیف در چهار اقتباس بعدی فیلم های هری پاتر بازی کرد: هری پاتر و تالار اسرار (2002)، هری پاتر و زندانی آزکابان (2004)، هری پاتر و جام آتش (2005) و هری پاتر و محفل ققنوس (2007). او برای فیلم ششم و هفتم هم قرارداد بسته است. هری پاتر و شاهزاده دورگه که فیلمبرداری آن از سپتامبر 2007 شروع شد، در 21 نوامبر 2008 اکران خواهد شد . هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول و دوم هم انتظار می رود در 2010 و 2011 اکران شوند. فیلم های هری پاتر جزو پرفروش ترین های باکس آفیس در سطح جهان بوده اند.

دنیل رادکلیف در نمایش بازی که نوشته بودم
دنیل رادکلیف در نمایش بازی که نوشته بودم

در سال 2002، رادکلیف به عنوان بازیگر مهمان در تئاتر وست اند لندن به نام بازی که نوشته بودم به کارگردانی کنت برانا (که به همراه رادکلیف در هری پاتر و تالار اسرار همبازی بودند) شرکت کرد. در سال 2006، تغییر خود را از بازیگر کودک به بازیگری بزرگسال شروع کرد و درمجموعه تلویزیونی Extras در نقش خودش بازی کرد، بعد از آن هم فیلم درام استرالیایی پسران دسامبر را بازی کرد. این فیلم که تنها در شش هفته فیلم برداری آن به طول انجامید، در امریکای شمالی توسط کمپانی وارنر براز در 14 سپتامبر 2007 اکران شد. رادکلیف با یک مربی زبان حدود شش ماه کار کرد تا لهجه استرالیایی بگیرد. او این نقش را بیشتر برای این قبول کرد که می خواست در فیلمی ظاهر شود که در نقش مکمل باشد تا نقش مرکزی و اصلی. بعد از آن رادکلیف در 27 فوریه 2007 در بازسازی نمایش اکوس، نوشته ی پیتر شفر در نقش آلن استرنگ، پسر اصطبل داری که با اسب ها مشکل روانی دارد ایفای نقش کرد.

دنیل رادکلیف در نمایش اکوس
دنیل رادکلیف در نمایش اکوس

این نقش در سطح وسیعی توجه رسانه ها را به خود معطوف کرد و باعث فروش سرسام آور دو میلیون پوندی آن شد که البته رادکلیف در این نمایش عریان ظاهر شده بود. بازی رادکلیف توسط منتقدین بسیار مورد تحسین قرار گرفت بطوریکه اکثر منتقدان تحت تاثیر ظرافت و عمق بازی او بر خلاف نقش همیشگی اش قرار گرفتند. آخرین اجرای رادکلیف در اکوس 9 جوون 2007 بود. بعد از آن این تئاتر در سال 2008 به نیویورک هم راه پیدا کرد و رادکلیف نقش آلن استرنگ را به همراه ریچارد گریفتز دوباره بازی کرد. ریچارد گریفتز در لندن هم در این نمایش همبازی رادکلیف بود که در مجموعه هری پاتر هم نقش ورنون دورسلی را بازی می کند. دنیل گفته بود که نسبت به اجرای مجدد این بازی در برادوی امریکا دچار استرس شده است زیرا بینندگان امریکایی از لندنی ها دقیق تر هستند.منبع: شبکه دیوانه ساز ایرانی dementor.ir

در تابستان 2007 در فیلم درام جک، پسر من در شبکه ITV بازی کرد. این فیلم بر اساس شعر رودیارد کیپلینگ بود و در روز یادبود جنگ در سال 2007 در بریتانیا پخش شود و در سال 2008 هم در ایالات متحده پخش شد. در این فیلم رادکلیف نقش جک کیپلینگ سرباز و فرزند رودیارد کیپلینگ نویسنده  را در طی جنگ جهانی اول بازی کرد. او در مورد نقشش گفت:

برای اکثر کسانی که در سن و سال من هستند، جنگ جهانی اول فقط یکی از درس های کتاب تاریخ هست. اما من همیشه شیفته ی این موضوع بودم و فکر میکنم مسائل امروز از همان اتفاق سرچشمه می گیرند.

رادکلیف در سن 16 سالگی اولین نوجوانی بود که خارج از خانواده سلطنتی بریتانیا، پورتره اش در گالری پورتره ملی بریتانیا قرار گرفت. در 13 آوریل 2006، استورات پیرسون رایت، پورتره او را کشید و به عنوان افتتاحیه جدید تئاتر ملی سلطنتی برای اولین بار رونمایی شد و بعد از آن به گالری پورتره ملی بریتانیا منتقل شد و در آنجا ماند. رادکلیف در زمان طراحی پورتره، چهارده ساله بود.منبع: شبکه دیوانه ساز ایرانی dementor.ir

اثر دست دنیل در هالیوود
اثر دست دنیل در هالیوود

در 9 جولای 2007، رادکلیف و دوستان بازیگر هری پاتری اش، روپرت گرینت و اما واتسون اثر دست ها، پاها و چوب دستی های خود را در تئاتر چینی گروامن در هالیوود منقوش کردند.

در 28 دسامبر 2007، نیویورک تایمز گزارش کرد که قرار است رادکلیف نقش دن الدن، عکاس خبری مرحوم را در فیلم زندگی وی با عنوان سفر بازی کند. کتی، مادر الدن، شخصا رادکلیف را برای این نقش انتخاب کرد. پیش از رادکلیف هیث لجر، رایان فیلیپ و ژواکین فینکس توسط وی رد شده بودند. او در مورد رادکلیف گفت: “پر از انرژی و شوخ طبعی است، مانند پسرم.”

زندگی شخصی

رادکلیف قبلا در مدرسه پسرانه ساسیکس هاوس درس می خواند و برای امتحانات درجه AS خود به مدرسه شهر لندن رفت. او در سه مرحله از آزمون AS خود رتبه A را کسب کرد که در 2006 برگزار شد، اما بعد از آن تصمیم گرفت برای مدتی استراحت کند و از درس فاصله بگیرد.

او بیس گیتار می نوازد و آن را از گری الدمن آموخته است. طرفدار موسیقی پانک راک است و از گروه های مختلفی خوشش می آید. از Sex Pistols گرفته تا Arctic Monkeys و اخیرا هم Hard-Fi، Jack Penate و Kate Nash را گوش می دهد. ولی گروه محبوبش The Hold Steady است. در ضمن طرفدار تیم فوتبال باشگاه فولهام هم است. سر صحنه در اوقاتی که ضبط نیست برای پر کردن وقتش تنیس بازی می کند و با بقیه بازیگرها ویدیو گیم بازی می کند. دوستی صمیمی با روپرت گرینت، اما واتسون، تام فلتون و گری الدمن دارد.

پورتره دنیل در گالری ملی بریتانیا
پورتره دنیل در گالری ملی بریتانیا

رادکلیف در سال 2006 در لیست ثروتمندان مجله ساندی تایمز قرار گرفت که ثروث شخصی او را چیزی حدود 14 میلیون پوند تخمین زده بودند که تبدیل به ثروتمندترین نوجوان بریتانیا شد. بار دیگر هم در سال 2007 در لیست ثروتمندان قرار گرفت که در رتبه 13م جوانان ثروتمند بریتانیا با احتساب 17 میلیون پوند ثروت قرار گرفت. او گفته است برای اولین فیلم هری پاتر 250 هزار پوند دستمزد گرفته است و برای چهارمین فیلم 5.6 میلیون پوند و بیش از 8 میلیون پوند هم برای هری پاتر و محفل ققنوس دستمزد داشته است. با وجود ثروتمند بودنش گفته است که ذائقه گرانقیمتی ندارد. او گفته که بیشتر از همه به کتاب خواندن علاقه دارد که کتاب های بسیاری هم خوانده است. رادکلیف به عنوان حامی بسیاری از موسسات خیریه عمل می کند، مثل موسسه خیریه کودکان دملزا در سیتینگبورن که از طرفدارانش خواسته است به جای کادو فرستادن برای روز تولدش، به این موسسه خیریه کمک کنند. در فوریه 2005، دنیل تی شرت هاگوارتزی خودش را که امضا کرده بود در حراجی خیریه به نفع قربانیان حادثه سونامی سال 2005 فروخت. تی شرت او بخشی از حراجی لباس های هنرمندان برای جمع آوری اعانه به موسسه خیریه بازسازی سریلانکا بود. او این تی شرت را در طی فیلمبرداری فیلم هری پاتر و جام آتش پوشیده بود. این تی شرت فقط به عوامل و بازیگران فیلم داده شده بود. تی شرت او به قیمت 520 پوند یعنی 995 دلار فروخته شد.او طرفدار سرسخت بازی کریکت است و در بازی انگلیس در برابر هند برای 18مین سالگرد تولدش شرکت کرد.منبع: شبکه دیوانه ساز ایرانی dementor.ir

دنیل وقتی به سن 18 سالگی رسید گفت:

من نمیخوام مثل اون آدم هایی باشم که تا 18 سالشون شد میرن یک مجموعه ماشین اسپورت یا یه همچین چیزهایی واسه خودشون میخرن. فکر نمیکنم معقول باشه که ولخرجی کنم. چیزهایی که من دوست دارم بخرم قیمتش از 10 پوند هم بالاتر نمیشه. کتاب و CD و DVD.

فهرست آثار بازی کرده

فیلم ها

سال عنوان نقش
2001 خیاط پاناما مارک پندل
هری پاتر و سنگ جادو هری پاتر
2002 هری پاتر و تالار اسرار
2004 هری پاتر و زندانی آزکابان
2005 هری پاتر و جام آتش
2007 هری پاتر و محفل ققنوس
پسران دسامبر مپز
2008 هری پاتر و شاهزاده دورگه هری پاتر
2009 سفر دنیل رابرت الدن
2010 هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت اول هری پاتر
2011 هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم

تلویزیون

1999: دیوید کاپرفیلد در نقش کودکی دیوید کاپرفیلد
2005: Foley and McColl: This Way Up در قنش ترافیک واردن/خودش
2006: Extras در نقش Boy Scout/ خودش
2007: جک، پسر من در نقش جک کیپلینگ

تئاتر

2002: نمایشی که من نوشته ام در نقش مهمان (تئاتر وست اند، تئاتر ویندوم)
2007: اکوس در نقش آلن استرنگ (تئاتر وست اند، تئاتر گیلگود)
2008: اکوس در نقش آلن استرنگ (تئاتر برادوی، تئاتر برادوهورست)

جوایز برنده شده

نامزد شده

2008

  • جایزه بهترین بوسه جوایز فیلم  2008 MTV {به همراه کتی لونگ}
  • بهترین اجرای بازیگر نوجوان (جوایز Saturn)
  • بهترین بازیگر (جوایز Empire)

2006

  • بهترین بازیگر جوان (جوایز Broadcast Film Critics Association)
  • بازیگر سال (AOL Moviefone Moviegoer جوایز)
  • بهترین اجرای بازیگر جوان (جوایز Saturn)
  • بهترین قهرمان (جوایز فیلم MTV)
  • بهترین گروه سر صحنه (با اما واتسون و روپرت گرینت در جوایز فیلم MTV)

2005

  • بهترین اجرای بازیگر جوان (جوایز Saturn)
  • بهترین بازیگر جوان (جوایز Broadcast Film Critics Association)

2003

  • بهترین اجرای بازیگر جوان (جوایز Saturn)
  • بهترین بازی جمعی (جوایز جامعه منتقدین فیلم Phoenix)
  • بهترین صحنه فراموش نشدنی (از صحنه “نبرد هری و باسیلیسک” در هری پاتر و تالار اسرار) (جوایز American Moviegoer)

2002

  • بهترین اجرای بازیگر جوان (جوایز Saturn)
  • بهترین بازیگر جوان (جوایزه جامعه منتقدین فیلم Broadcast)
  • بهترین بازیگر مرد (جوایز فیلم MTV)
  • بهترین تازه وارد (جوایزه جامعه منتقدین فیلم Phoenix)
  • بهترین تازه کار (به همراه اما واتسون و روپرت گرینت در جوایز Sony Ericsson Empire)
  • بازیگر برجسته (جوایز American Moviegoer)
  • بهترین اجرای فیلم جدید: بازیگر اصلی (جوایز بازیگر جوان)
  • بهترین بازی دسته جمعی (به همراه اما واتسون و روپرت گرینت در جوایز بازیگر جوان)

برنده شده ها

2008

  • تازه وارد سال لندن (جایزه انتخاب تئاتر انگلیس Whatsonstage.com)

2007

  • بهترین بازیگر مرد (جایزه سینما ملی انگلیس)

2006

  • بهترین بازیگر (جایزه بلژیکی Cine)
  • بهترین ستاره فیلم مرد (طلایی): جوایز Otto 2006
  • بهترین بازیگر فیلم (جوایژ ژانر علمی تخیلی SyFy Portal)

2005

  • بهترین بازیگر جوان (جوایژ ژانر علمی تخیلی SyFy Portal)

2004

  • ده کودک ستاره برتر (تلویزیون آلمانی RTL)
  • بهترین بازیگر مرد (جوایزه کانال ستاره ژاپنت Star Channel)
  • بهترین دبیرستانی موفق (به انتخاب بینندگان زیر 16 سال برنامه جوایز Relly)
  • استعداد جوان سال (جوایز هنرمندان ITV)
  • بهترین بازیگر فیلم (جوایز کودکان فیلم فیلیپین K-Zone)
  • بهترین بازیگر ستاره فیلم (جایزه انتخاب کودک هلند)

2003

  • بهترین بازیگر جوان (جوایژ ژانر علمی تخیلی SyFy Portal)
  • بهترین بازیگر (جوایز سینما ژاپنت Roadshow Cinema Grand Prix)

2002

  • شخصیت برتر سال (تایم کودکان)
  • Targa d’Oro (جایزه”بشقاب طلایی”, David di Donatello)
  • استعداد جوان برجسته (جوایز Showbusiness)

2001

  • مرد جوان کشف شده سال (باشگاه مطبوعات زنان هالیوود) و … به ادامه خبر مراجعه کنید…<**ادامه خبر ....



سارا ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 7:11 عصر

زندگی نامه دنیل رادکلیف

نام شناسنامه ای:
دنیل جیکوب رادکلیف (Daniel Jacob Radcliffe)

نام کوچک (Nickname): دن

قد: یک متر و هفتاد سانتی متر

زندگی نامه:
دنیل جیکوب رادکلیف در 23 جولای 1989 (اول مرداد 1368) از "آلان رادکلیف" و "مارشا گره شم" به دنیا آمد. او اولین بازی زندگی خود را در تئاتری در دبستانش ایفا کرد. خیلی زود برای نقش دیوید کاپرفیلد (سال 1999، مجموعه تلویزیونی) در نقش کودکی دیوید کاپرفیلد انتخاب شد. دو سال بعد در خیاط پاناما (سال 2001) در نقش پسر هری و لویزا پندل (جفوری راش و جیمی لی کورتیس) بازی کرد. لی کورتیس به مادر دنیل پیشنهاد داد که دن می تواند در نقش خود هری پاتر بازی کند. چندی بعد دنیل به عنوان نقش هری پاتر توسط کارگردان فیلم اول، کریس کلمبوس انتخاب شد و اولین فیلم هری پاتر به نام هری پاتر و سنگ جادو را در 16 نوامبر 2001 (25 آبان 1380) اکران شد. توسط این فیلم بود که دنیل جهانی شد و بعد از آن هم تا به امروز در تمام فیلم های هری پاتر حضور داشته است.
بعد از شهرت بزرگ و جهانی دنیل، او همچنان به زندگی معمولی خود ادامه می دهد و دوستان خوبی را در حین بازی فیلم های هری پاتر مثل روپرت گرینت و اما واتسون برای خود پیدا کرده است.



سارا ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 7:0 عصر

<   <<   6   7      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :53836
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سارا
من فردی با انصاف هستم .
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<